טיול גלישה בפורטוגל זה אנחנו!

נשמח לעזור לכם, הגולשים שמגיעים לפורטוגל, להוציא את המקסימום מהזמן שלכם,
במים ומחוץ למים.

Surfing

להרגיש בבית

אצלנו תמצאו את המבחר הגדול ביותר של מגורים באריסרה. יש לנו את המקום בשבילכם בכל תקציב בין אם אתם באים לטיול משפחתי, בקבוצה או כיחידים. דירות הנופש, הוילות והגסטהאוסים שלנו נמצאות במיקום מעולה וקרוב לגלים הטובים ביותר.

גלישת גלים

לגלוש כמו מקומי

בגלים אין תחליף לידע מקומי. אנחנו נלווה אתכם מרגע ההגעה לאריסרה. עידן יחלוק אתכם מהידע המקומי שצבר על הגלים של אריסרה וימליץ לכם בהתאמה אישית באיזה חופי גלישה כדאי לגלוש לפי רמת הגלישה שלכם והתחזית. גולשים מתחילים או מתקדמים – המטרה שלנו לעזור לכם להימנע מחיפושים מיותרים ולהגיע ישר לגלים הכי טובים.

דגים

לגלות את אריסרה

עיירת הדייגים הציורית הפכה לשמורת גלישה (WSR) עולמית בשנת 2011 ונמצאת כ-35 דקות נסיעה משדה התעופה של ליסבון. באריסרה תוכלו למצוא מעל ל- 18 ספוטים מעולים לטיולי גלישה ברצועה שאורכה 8 קילומטר בלבד.
חוץ מטיולי גלישה באריסרה תמיד יש מה לעשות. מסעדות עם אוכל מקומי מעולה, יוגה, מסאג' או סתם טיול בסמטאות העיירה והנמל העתיק.

לקוחות מרוצים

אריסרה היא אחד היעדים היותר איכותיים לגלישה.. בגלל זה אני חוזר לכאן פעם אחרי פעם. מאז שעידן ומיכל עברו לפה זה נהפך לבית שני בשבילי, עידן עוזר בהמון אהבה ומשתף בהמון ידע מקומי על חופי גלישה ותנאים אידיאליים, אוכל מקומי ומקומות בילוי. אני ממליץ בחום לבוא לבקר ולהתארח פה. להכיר את המקום דרך העיניים של חברים שהם כמו משפחה ופשוט לגלוש ולהנות!!

טל בן קיקי

אז נסענו לנו לטיול גלישה בפורטוגל קיבלנו אחלה ים אחלה אווירה והכל זרם אבל ותמיד יש אבל כל זה לא היה קורה בלי עידן המלך שקיבל אותנו מצא לנו דירה על החוף ולקח אותי לספוטים הכי מגניבים נתן עצה מה יעבוד בבוקר והתקשר באמצע היום להודיע שהים מסתדר ושווה לתת עוד סיבוב בצהריים. כולל המלצות של לאן לנסוע עם הילדים ואיזה מקומות הכי מגניבים אז קודם כל תודה ונתראה בטיול הבא

משפחת שלמה מנשה

הבית הכי חם בפורטוגל!!! את מיכל ועידן לא הכרתי כשהגעתי לפורטוגל. חבר חיבר בינינו, זוג מקסים שדאגו לפרטים הכי קטנים כדי שארגיש בבית !!
אחרי זמן מאוד קצר מיכל ועידן הפכו להיות המשפחה שלי בפורטוגל. הדודים הכי מפנקים שיש !! עידן גולש נדיר ואין ספוט שהבחור לא מכיר, אז כשרוצים לדעת איפה גולשים בכל רגע נתון – הוא
האיש !! בשורה התחתונה – חוויה פורטוגזית משובחת.

ים אמיר

אריסיירה מקום מדהים, גלים ברמה מטורפת וכל סוגי הגלים במקום אחד.
עידן היה אחלה גבר, דאג להכל ועדכן אותנו תמיד לגבי הגלים והחופים.
מומלץ מאד.

בר בן אליהו

ממליץ בחום על הדירה של עידן, מיקום מנצח! דירה מרווחת ומגניבה במיוחד לקבוצות חברים או זוגות עם אווירה מנצחת ורגועה, קרובה לחוף ולכל המקומות המרכזיים באריסירה,

בן

עידן תודה על עוד טיול נדיר שארגנת לי בפורטוגל!
הדירה הייתה במיקום מושלם והכל היה לפי התכנון
תודה על היחס החם והשירות המדהים!

יוני אפרתי

קיבלתי הכוונה מאוד מהירה וברורה, סגרנו על הדירה של עידן (מפנקת) אבל רק כשהגענו הבנתי עד כמה חשוב ומומלצת היתה האפשרות לדבר מידי יום עם עידן ולקבל עדכונים על פיקים מומלצים לאותו היום עד רזולוציה של שליחת מיקום בוויז והמלצות על טיולים עם המשפחה ועוד….אשמח לחזור בעתיד.

משפחת מרציאנו

ביולי נסענו לחופשת נופש וגלישה שארגן לנו עידן, הדירה היתה במיקום מעולה נעימה ונוחה. העצות שקיבלנו כל השבוע לגביי מסעדות, בילויים ואיפה לגלוש היו שוות זהב! בהחלט נחזור לאריסרה, פעם הבאה גם עם גלשן רוח.

רז ניצן

בחודש אוגוסט טסתי עם חברים לגלוש בפורטוגל, כבר מהארץ חבר המליץ לברר ולהתייעץ עם בחור בשם עידן מורג ומהשיחה הראשונה הבנתי שאני בידיים טובות. קודם כל הבן אדם גולש נדיר ואחד הצ'ארגרים שאני מכיר.
כשהגענו לפורטוגל עידן לקח אותנו לדירה ששכרנו ממנו, דירה לפנים מיקום טוב וחדשה, ונתן לנו קצת הסבר על האזור. כל בוקר קיבלנו ממנו עדכון איפה כדי לנו לגלוש ובאמת תפסנו ימים מעולים! בקיצור הבנאדם תותח ומלא בידע בכל מה שקשור לגלישה. אז מי שמתכנן טיול לפורטוגל זה האיש.

גיא דנקנר

לכל מי שנוסע לפורטוגל ממליצה בחום לדבר עם עידן. לא רק הבית מפנק, אלא גם עידן :), שדאג כל בוקר וכל שפל להכווין אותנו לעבר הגלים ובכלל היה מלא בעצות והמלצות. תודה עידן! הייתה אחלה של חופשה!

מאיה בן חיים

בתור גולש הרבה שנים כשאני נוסע לחו״ל אני רוצה למקסם את זמן הגלישה ואיכות הגלים כמה שאפשר וגם לשלב את המשפחה בחווית הטיול. עידן ומיכל פשוט גרמו לזה לקרות! עידן תיזמן לנו סוואל מושלם ושם אותי בספוט הנכון בגאות הנכונה ובתנאים הכי טובים שאפשר לחלום עד שכבר לא יכולתי לעמוד על הרגליים מרוב סשנים מושלמים! עידן הוא גולש שוחט בעל ידע של מקומי ומתאים לך את הגל לפי רמתך! מיכל המקסימה הפנתה אותנו למקומות הבילוי והתיירות הכי שווים שרק מקומיים מכירים ואירחה אותנו כיד המלך ובאווירה פורטוגלית קסומה כך שחזרנו שנה אחרי שוב! פשוט זוג מקסים שגרם לנו לטיול גלישה מושלם!!!

דביר הלל

וילות ודירות נופש מומלצות

בכל הדירות אנחנו מקפידים לייצר את אותה תחושה משפחתית וחופשיה שיש גם
בבית הפרטי שלנו

רוצים לבוא לגלוש איתנו?

Loading...