מה זה דף או עמוד נחיתה?
דף נחיתה, פשוט, הוא כל דף שאליו אתה מפנה מבקרים מקישור. או, באופן תמציתי יותר, דף שמבקר “נוחת” לאחר לחיצה על קישור. דפי נחיתה משרתים מטרה מרכזית אחת: יצירת לידים.
מכך ניתן להסיק שכל עמוד יכול לעבור כדף נחיתה: דף הבית שלך, דף אודות, עמוד צור קשר וכו’. לא?
ובכן, לא בדיוק כך. מנקודת מבט שיווקית, דף נחיתה הוא לא רק כל דף; זה דף שאתה מוביל אליו תנועה למטרה אחת בלבד: לייצר לידים. דפי אתר אחרים מלאים תפריטים, קישורים, תוכן ותמונות שאלו מסיחים הרבה פעמים את צומת הלב מהמטרה והנושא העיקרי שאליו הגיע המבקר.
מדוע דף נחיתה חשוב?
למה להשקיע בבנייה ואופטימיזציה של דף נחיתה כאשר דף הבית שלך יכול לעבוד כעמוד נחיתה?
עמוד נחיתה מרכז הצעה אחת, הסרת הסחות ו-CTA (Call To Action – קריאה לפעולה) ברור. פחות לינקים, יותר פוקוס. התוצאה: יחס המרה גבוה יותר, במיוחד בקמפיינים ממומנים (Google Ads / Meta), שיווק במייל ותנועה אורגנית.

הגדלת שיעור ההמרה ויצירת לידים
כן כבר כתבתי את זה פעמיים לפחות.. ובכן, הסיבה היא שהמהות העיקרית של קיום דף נחיתה היא לזכות בלידים והמרות. לפיכך, כל דבר פחות מזה הופך אותו לדף אינטרנט רגיל ולא לדף נחיתה. עם זאת, במקרים מסוימים, דף נחיתה יכול לשמש ליצירת מכירות, ולא לידים. הנקודה העיקרית היא שדף נחיתה אמור לעזור לך להגיע ליעדי השיווק שלך.

עוזר לבנות אמינות ודיוק
דמיינו לרגע שאתם גוללים בפידים שלכם בפייסבוק ואז אתה רואה מודעה ממומנת. שם מבטיחים ללמד אותך איך, לדוגמא, להרוויח כסף בשיווק שותפים. אתה מתעניין, לוחץ על המודעה אך רק כדי להיות מופנה לדף הבית של אתר אינטרנט. בדף הבית, לא נאמר שום דבר על המודעה שראית קודם לכן. אתה לא תמצא את ההצעה ותנטוש את האתר, נכון? בהחלט. אם הייתם מפנים לדף נחיתה שספציפי לאותה מודעה או מבצע, אז הייתם בונים אמינות ומקבלים הרבה יותר פניות.
דף נחיתה שעובד בשבילך
אם אתה רוצה לקדם מוצר או שירות בצורה מקצועית, באמצעות קידום ממומן, אימייל שיווקי או כל הפנייה לקבלת לידים לנושא ספציפי או מבצע, הגעת למקום הנכון!
מחפשים בניית דף נחיתה או בניית דף מכירה שמתרגם קליקים ללידים? בקליקי אנחנו מתמחים בעיצוב ובניית עמוד נחיתה בוורדפרס, עם מסרים מדויקים, חוויית משתמש חדה והתאמה מלאה למובייל – כדי להוריד עלות לליד ולהעלות המרות.
שאלות ותשובות
דף בית מציג מגוון תכנים; דף נחיתה מתמקד בהצעה אחת ו-CTA אחד – ולכן ממיר יותר.
כן. אנו מחברים מוביל לדוא״ל/CRM/גיליון נתונים ומגדירים טאגים למדידה.
בדרך כלל כשבוע-שבועיים, תלוי בהיקף הקופי, העיצוב והאינטגרציות.
העמוד נבנה SEO-Ready (מבנה כותרות, מהירות, סכמות). זה משפר גם את ציון האיכות בקמפיינים.
רוצים דף נחיתה שמייצר לידים?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
הנתונים ישמשו ליצירת קשר בלבד בהתאם למדיניות פרטיות