אם אתם חושבים שמשרד עורכי דין שלכם זקוק לאתר או שדרוג אתר כדי להישאר תחרותי, אתם לא לבד. סקר של לשכת עורכי הדין האמריקאית גילה שלכמעט שלושה רבעים ממשרדי עורכי הדין יש אתרי אינטרנט, וזה לא רק החבר’ה הגדולים.
אתר למשרד עורך דין
רוב האנשים עושים מחקר ברשת לפני שהם שוכרים עורך דין, ובדרך כלל מתחילים בגוגל. הם לא מחפשים בשם, אלא מונחים כלליים כמו “עורך דין באזור שלי”, “עורך דין עסקי” או “עורך דין לענייני משפחה”. ניסיון להסתמך רק על רשתות חברתיות או פורטלים ייעודיים מקשה על בולטות: בעמוד יחיד בתוך אתר עמוס פרופילים קל ללכת לאיבוד, וגם הפרופיל אינו שלם בלי קישור לאתר שלך.
אתר אינטרנט ייעודי ומעוצב, למשרד עורכי דין, מאפשר לבדל אותך בשירותים ובגישה, ולהטמיע SEO שמגדיל נראות בתוצאות החיפוש. אתר שמכוון להמרה – טעינה מהירה, חוויית שימוש טובה ותוכן שמציג מומחיות – בונה אמון, משפר דירוגים ומתרגם חיפושים לפניות בפועל. כשאתה עומד בדרישות האלה, הלקוחות רואים, מקליקים ופונים.
הדברים העיקריים שחשוב שיופיעו באתר עורכי דין
כדי לכלול את כל המידע הנכון, הן עבור המבקרים שלך והן עבור מנועי החיפוש שמושכים את המבקרים הללו, האתר שלך צריך לכלול את הדפים הבאים:
דף בית
לרבים מהאנשים שמבקרים בדף הבית שלך לא יהיה ידע מוקדם על החברה שלך. אתה רוצה לתת להם סקירה תמציתית של תחומי ההתמחותשלך ולתת להם תחושה האם השירותים שלך מתאימים לצרכים שלהם. כדאי לכסות:
- התחומים שאתה עוסק בהם
- הכישורים שלך בקצרה
- למה לקוח צריך לבחור בך
ודא שברור מה הצעדים הבאים שמבקר צריך לנקוט אם הוא מעוניין לעשות איתך עסקים. האם הם צריכים להתקשר אליך? להזין את הפרטים שלהם ולצפות להתקשרות חזרה?
עמוד אודות המשרד או אודות העורך הדין
בדף אודות, תוכל להיכנס לפרטים נוספים על הפרקטיקה שלך. הקפד לכלול מידע על:
- הרקע, ההשכלה והניסיון שלך
- ההיסטוריה של החברה שלך
- פרסים ועדויות נבחרות של לקוחות
- למה אנשים בוחרים בך
דף המידע שלך צריך להיות יותר מסתם ביוגרפיה. זה אמור לספר ללקוחות פוטנציאליים מדוע אתה האדם הטוב ביותר לייצג אותם, כולל כל התמחויות שמבדילות אותך מהמתחרים.
אם יש לך יותר מעורך דין אחד או שניים במשרד שלך, שקול ליצור ולקשר לדפים בודדים עבור כל איש צוות. דפים אלה יכולים לכלול את השכלתם, ההתמחות שלהם, פרסומים וכן הלאה.
דף שירותים/תחומי התמחות
דף השירותים שלך מתאר את תחומי ההתמחות שאתה מכסה. אם המשרד שלך עוסק בכמה תחומים שונים, צור דפים ייחודיים עבור כל אחד מהם. ארגן את הקישורים שלך בצורה הגיונית כך שאנשים יוכלו למצוא בקלות את מה שהם צריכים.
אזור פרסומים הבלוג
כאן יש לכם את ההזדמנות לספק מידע עם ערך לגולשים, פרסומים ופסקי הדין שלכם ובכלל להציג את העומק המקצועי שלכם.
דף צור קשר
דף יצירת הקשר שלך הוא המקום שבו אנשים ילחצו כאשר הם רוצים ליצור איתך קשר.
דוגמאות לאתרי משרד עורכי דין
שירות בניית אתרים לעורכי דין
אנו בקליקי עם נסיון של מעל 20 שנה בתחום בניית אתרים ומאחורינו עשרות לקוחות מרוצים ומשרדי עורכי דין שהולכים איתנו עד היום. אם מדובר בבניית אתר חדש למשרד עורכי דין, שדרוג ו/או תחזוקת אתר קיים אנו כאן להיות הבית הדיגיטלי שלכם.
שאלות ותשובות
רוצים אתר חדש למשרד עורכי הדין שלכם?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעה לבניית אתר לעסק שלכם.
הנתונים ישמשו ליצירת קשר בלבד בהתאם למדיניות פרטיות